We horen graag van je!

Heb je een vraag over onze schoenen, ben je geïnteresseerd in een samenwerking of wil je graag een artikel retourneren? Geen probleem!

Stuur ons een bericht via het onderstaande contactformulier, mail of via de socials en we nemen z.s.m. contact met je op.

Liever telefonisch contact? Dat kan via 06-42884390 op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 (ook via WhatsApp).

Contactformulier

FAQ

WELKE MAAT KAN IK HET BESTE KIEZEN?

Ons advies is om dezelfde maat te kiezen die je normaal gesproken ook voor sneakers / boots / andere platte schoenen hebt.

Kan in mijn eigen (steun)zool erin dragen?

De binnenzool is uitneembaar en geschikt om er een eigen (steunzool) in te doen.

Wat is de breedte van de schoenen?

De breedte van onze schoenen is gemiddeld.

Zelf hebben wij smallere voeten en zijn ze goed doordat ze goed strak te strikken zijn. 

Tot nu toe hebben we van veel dames met brede voeten of een hallux valgus teruggekregen dat ze ook bij hun goed zitten.

De voorzijde is soepel leer waardoor dit ook voor bredere voeten comfortabel is.

Daarnaast vallen de schoenen wat groter waardoor je ook meer ruimte hebt aan de voorkant.

ZIJN DE SCHOENEN WATERDICHT?

Onze schoenen zijn niet volledig waterdicht, wel waterafstotend. Om een schoen volledig waterdicht te krijgen moet de tong worden vastgemaakt. Hier hebben wij bewust niet voor gekozen omdat dit ten nadele kan zijn van het comfort en de uitstraling. Onze schoenen hebben een zool van 2 tot 5 cm hoog en de afstand tot de opening bij de veters is 6 cm. Dit betekent dat je door wel hele diepe plassen moet lopen wil je natte voeten krijgen!

Kan ik de schoenen proberen?

Het op een hygiënische manier proberen van de schoenen is uiteraard toegestaan. Mochten ze niet goed zijn, kun je ze retourneren mits er geen gebruikerssporen te zien zijn. Wij raden je daarom aan ze op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen.

HOE VERZORG IK MIJN SCHOENEN?

Je BASHOES zijn gemaakt om lang mee te gaan, maar kunnen wel wat liefde en zorg gebruiken. Wij adviseren daarom je schoenen regelmatig te verzorgen met een voedende schoenen crème.

WAAR WORDEN DE SCHOENEN GEPRODUCEERD?

In een fabriek in Portugal worden onze schoenen gemaakt, dit is voornamelijk handwerk. Er werken zo’n 60 medewerkers hard om hoge kwaliteit schoenen neer te zetten. Wij hebben in oktober 2023 een bezoek gebracht aan deze fabriek. Beelden hiervan vind je op onze socials!

WAAROM KUNNEN DE SCHOENEN VERSCHILLEN?

Het proces omvat veel handwerk, en als er machines gebruikt worden, zijn het altijd mensenhanden die de schoen begeleiden. Het is dus heel goed mogelijk dat je verschillen ziet. Een computer maakt dingen perfect. Een mens maakt dingen met passie, liefde en maakt ze uniek. Dat is in ieder geval onze mening, hopelijk deel je die!

WAT IS HET VERZENDBELEID?

De verzending is gratis. Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. We gebruiken DHL, UPS of PostNL voor onze leveringen. De geschatte levertijden zijn:
NL: 2-5 werkdagen
EU: 4-12 werkdagen

Dit zijn geen garanties maar een schatting. Factoren van derden kunnen vertragingen veroorzaken.

WAT IS HET RETOURBELEID?

Als je je bestelling wilt ruilen of retourneren, staan we altijd klaar om je te helpen! Je kunt onze producten binnen 14 dagen ruilen of retourneren. In ruil voor het geretourneerde product krijg je een ander product of je geld terug.

Let op, dit zijn de uitzonderingen op ons retourbeleid:
- De schoenen moeten in de originele verpakking geretourneerd worden.
- De schoenen mogen geen zichtbare gebruikssporen vertonen.

Aanvullende informatie:
- Wij streven ernaar retouren binnen 14 dagen af te handelen. Wanneer je hebt gekozen voor geld terug te storten is dit ook afhankelijk van je bank.
- Verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening.

HOE KAN IK RETOURNEREN?

Met de volgende stappen kun je een item aanmelden voor retourzending:

- Stuur een e-mail naar info@bashoe.nl met je ordernummer en welk artikel je wilt retourneren. Reden is optioneel.
- Je ontvangt van ons een retourlink, waar je het retourlabel kunt downloaden.
- Verzend de schoenen in originele verpakking inclusief pakbon of een papiertje waar het ordernummer op staat naar:

BASHOE
Diezerstraat 124
8011 RL Zwolle
Nederland

HOE ZIT HET MET BESTELLINGEN BUITEN DE EU?

Als je van buiten de EU winkelt, zijn de prijzen op onze website exclusief BTW. Bestellingen die buiten de Europese Unie worden geleverd, kunnen worden belast met invoerrechten en belastingen, afhankelijk van je exacte locatie. Je bent zelf verantwoordelijk voor deze eventuele kosten. Deze voorwaarden verschillen van land tot land.

WAT ALS IK FEEDBACK HEB OVER DE SCHOENEN?

Dan is dit zeer welkom! Heb je verbeterpunten en/of positieve ervaringen? Wij horen ze graag! Je kunt contact met ons opnemen via de socials of info@bashoe.nl.

HEBBEN JULLIE OOK EEN FYSIEKE WINKEL?

Op dit moment hebben wij geen eigen winkel. Wij hebben wel een kantoor in de binnenstad van Zwolle waar het mogelijk is om op afspraak langs te komen. Het adres is: Diezerstraat 124, 8011 RL Zwolle. Een afspraak maken kan via onze socials of info@bashoe.nl.

ZIJN JULLIE SCHOENEN TE KOOP IN SCHOENENWINKELS?

Op dit moment verkopen wij onze schoenen alleen online via ons eigen verkoopkanaal. Wij staan wel open voor samenwerkingen. Contact hierover kan via onze socials of info@bashoe.nl.

STAAN JULLIE OPEN VOOR EEN SAMENWERKING?

Zeker! Contact hierover kan via onze socials of info@bashoe.nl.